Lukisan watak komik pertama dengan full color, amacam?


Yes..inilah hasil lukisan aku yang pertama. Jom tengok hasilnya dibawah ni.


Gambar ini aku lakar dan inking secara manual menggunakan tangan aku sendiri. Lepas tu aku scan dan jadilah seperti gambar hitam putih diatas.

Gambar dibawah ini aku dah masukkan color menggunakan adobe photoshop. So apa komen korang semua? Okey tak lukisan aku.



Sekarang ini aku dalam proses praktis melukis, inking dan mewarna. Dalam masa yang sama jugak aku sedang membuat dialog untuk komik aku nanti, Insyaallah...Chaiyok!!!!

No comments:

Post a Comment